قم ۲۵۰ شهید تقدیم انقلاب در سوم خرداد کرده است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: قم پرچم‌دار در حوادث، در سوم خرداد بیش از 250 شهید تقدیم انقلاب کرده که 61 شهید آن در گلزار شهدای سوم خرداد شیخان دفن شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن هنرمند امروز در آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد و شهدای راه خدمت، با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان، اظهار داشت: این حادثه مانند داغی شبیه شهادت رجایی و بهشتی بر دل‌ها باقی گذاشت و بدنه دولت امروز به‌مانند یتیمی تبدیل‌شده است.

وی با بیان اینکه تنها راه برون‌رفت و جبران این ضایعه اسفبار افزایش توان چند برابری برای خدمت‌رسانی است و افزود: غیرت مسئولان نباید اجازه دهد در مسیر کشور بعد از شهادت آیت‌الله رئیسی خدشه‌ای وارد شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با تأکید بر اینکه آن‌چنان‌که سوم خرداد در تاریخ ماندگار شده، تشییع باشکوه این چند روز در تاریخ انقلاب باقی خواهد ماند، ابراز کرد: قم پرچم‌دار در حوادث، در سوم خرداد بیش از ۲۵۰ شهید تقدیم انقلاب کرده که ۶۱ شهید آن در گلزار شهدای سوم خرداد شیخان دفن شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: همان‌گونه تهاجم دشمنان سبب یکپارچگی کشور و نتیجه آن سوم خرداد شد، این واقعه دردناک نیز سبب ایجاد مشت آهنین در برابر دشمنان و فرصتی برای ایجاد سوم خردادی دیگر برای کشور خواهد شد.