قول می‌دهم از برخورد با زنان و دختران در خیابان‌ها جلوگیری کنم/ باید کاسبان تحریم را ناامید کنیم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قول می‌دهم از برخورد با زنان و دختران ما در خیابان‌ها جلوگیری کنم. قول می‌دهم که پیگیر مشکل کسانی باشم که مناطق محروم زندگی می کنند، پیگیر مشکلات کشاورزان، کارگران و همه کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند، باشم.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مسعود پزشکیان کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در اجتماع حامیان خود در مجموعه ورزشی شهید شیرودی در سخنانی گفت: من به عنوان یک فرد معمولی ایرانی در خدمت شما قول می‌دهم که صدای کسانی باشم که صدایشان را کسی نمی‌شنود. قول می‌دهم که دانشجویان و اساتیدی که بی‌دلیل از دانشگاه اخراج کردند، دیگر اجازه چنین کاری نمی دهم.

وی ادامه داد: قول می‌دهم از برخورد با زنان و دختران ما در خیابان‌ها جلوگیری کنم. قول می‌دهم که پیگیر مشکل کسانی باشم که مناطق محروم زندگی می کنند، پیگیر مشکلات کشاورزان، کارگران و همه کسانی که در این کشور زندگی می‌کنند، باشم.

این کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بنده صادقانه با شما صحبت می‌کنم، من قبل از اینکه کاندیدای ریاست جمهوری شوم اگر نسبت به یک ایرانی کسی ظلم یا ناروایی را روا می‌داشت پشت تریبون بدون واهمه حامی حقوق مظلوم بودم. قول می‌دهم که هیچوقت، هیچوقت، هیچوقت به شما دروغ نگویم و هیچگاه حق مردم را قربانی جناح سیاست بازی‌ها نکنم، من در خدمت محرومین هستم.

پزشکیان تصریح کرد: تبعیض و بی‌عدالتی علت اصلی نارضایتی مردم است، ما باید برای جوانان و نوه‌هایمان کار کنیم، ما باید سد تحریم را بشکنیم و کاسبان تحریم را ناامید کنیم. اگر شما در صحنه باشید نخواهند توانست این شیوه را که هرکسی را که دلشان می‌خواست حذف می‌کردند را ادامه دهند.

  • منبع خبر : ایلنا