۱۱۰ پلاک در پروژه فاز پنجم عمار یاسر تملک شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: طی ۱۵ ماه، حدود ۱۱۰ پلاک باقیمانده حدفاصل خیابان معلم تا خیابان شهیدان فاطمی تملک شد و پروژه در اختیار معاونت فنی و عمرانی برای فعالیت‌های عمرانی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محمد رمضانی در حاشیه برگزاری سومین گام از افتتاح ۱۹۸ پروژه شهری در سال ۱۴۰۳، با اشاره به روند اجرای پروژه فاز پنج عمار یاسر و بلوار جعفر طیار (ع) اظهار کرد: پروژه فاز پنج عمار یاسر بیش از ۵۰ ساله و بر زمین‌مانده بود که با همت شهردار قم و حمایت‌های شورای اسلامی شهر، تملک آن در منطقه هفت آغاز شد.

وی افزود: با تلاش همکاران در منطقه ۷ و حمایت‌های بخش مالی و اقتصادی، اعضای شورای شهر، معاونت شهرسازی و معاونت فنی و عمرانی توانستیم طی ۱۵ ماه حدود ۱۱۰ پلاک باقیمانده حدفاصل خیابان معلم تا خیابان شهیدان فاطمی را تملک کنیم و پروژه در اختیار معاونت فنی و عمرانی قرار گرفت و به بهره‌برداری رسید.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم عنوان کرد: بخش مهمی از این پروژه تکمیل تونل غدیر و دسترسی‌هایی بود که باید ایجاد می‌شد، همچنین دسترسی‌هایی که در منطقه ۷ و یک با اجرای این پروژه ایجاد شد.

رمضانی خاطرنشان کرد: این پروژه موجب توسعه شهر و بهبود دسترسی‌ها در هسته مرکزی شهر قم می‌شود و امیدواریم در آینده نزدیک این بهره‌برداری سبب بهبود شرایط زیستی در بافت فرسوده شود.

وی عنوان کرد: طرح‌های بازآفرینی برای بهبود فضای محیطی در منطقه هفت مدنظر قرار دارد و امیدواریم در افزایش فضای سبز هسته مرکزی شهر قم نیز موفقیت‌هایی داشته باشیم.