شهرداری کاشان «اردیبهشت ۱۴۰۳»، رکورد ماهیانه آسفالت ادوار گذشته را شکست
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
شهردار کاشان گفت: در اردیبهشت ماه امسال، شاهد رکوردزنی آسفالت نسبت به همه ماههای سال در دورههای مختلف بودهایم.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی « ایونا»  در کاشان کیومرث محمدپور بیان کرد: در این ماه، بالغ بر ۱۸ هزار تن آسفالت در معابر شهر اجرا شده که نسبت به همه ماه‎های سال در دوره‎های گذشته یک رکورد تازه محسوب می‎شود.

وی خاطرنشان کرد: تا پیش از این بیشترین میزان آسفالت در ماه، متعلق به اسفند سال ۱۳۹۲ بوده که ۱۶ هزار و ۶۰۰ تن آسفالت در معابر اجرا شده و رتبه بعدی نیز مربوط به آذرماه ۱۴۰۱ است که ۱۶ هزار و ۱۰۰ تن آسفالت در معابر شهر انجام گردیده است.

شهردار کاشان همچنین با یادآوری ثبت بیشترین آسفالت سالیانه در سال گذشته متذکر شد: در سال ۱۴۰۲ نیز رکورد سالیانه آسفالت شکسته شد که همه نشان‎دهنده تلاش مدیریت شهری در زمینه خدمت رسانی به ویژه در حوزه آسفالت معابر است.

محمدپور، با اشاره به اینکه فهرست معابری که به آسفالت نیاز دارند، مشخص شده است گفت: بر این مبنا، آسفالت معابر بر اساس اولویت و بررسی‎های کارشناسی در دستور کار قرار گرفته و صرفا در چارچوب این فهرست، عملیات بهسازی و آسفالت معابر در طول سال انجام می‎شود.

وی با اذعان به اینکه حجم واقعی نیاز معابر شهر به آسفالت چند صد هزار تن است متذکر شد: طبیعتا پاسخگویی به این میزان نیاز ممکن نیست اما تلاش شهرداری کاشان آن است که چون سال گذشته و ماه‎های اخیر، از حداکثر ظرفیت، توان و امکانات برای پاسخ به این دغدغه شهروندان استفاده کند.

انتهای پیام./

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی