تکریم میهمان با استقبال، امکانات و بدرقه شایسته محقق میشود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، با تاکید بر ضرورت تکریم میهمان، آن را در گرو امکانات خوب و استقبال و بدرقه شایسته دانست.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی « ایونا » در کاشان ، حجت الاسلام و المسلمین سیدسعید حسینی در آیین اختتامیه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان با اشاره به روایتی از امام موسی کاظم(ع)، بر لزوم قراردادن مسافرت به عنوان یکی از لذت‎های حلال در برنامه روزانه تأکید کرد و آن را موجب افزایش توان برای مناجات دانست.
وی، به روایتی از مولای متقیان امام علی(ع) در خصوص تکریم میهمان اشاره و تصریح کرد: این تکریم در قالب سه جایگاه استقبال، اختصاص امکانات و بدرقه مسافران باید وجود داشته داشته باشد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان، آسفالت باکیفیت معابر، تابلوهای راهنمایی و رانندگی و…را از جمله مصادیق تکریم میهمان ذکر کرد.
حجت الاسلام حسینی، در خصوص گلایه برخی مسافران از کیفیت سوغات بعضی از شهرهای استان اصفهان، وظیفه دستگاه های نظارتی برای ارزیابی کیفیت محصولات و جلوگیری از ورود محصولات تقلبی را مهم دانست و آن را آبروی شهرها و استان قلمداد کرد.
وی، همچنین به مقامات استانی پیشنهاد کرد: با همراهی هتلداران، امکان استفاده از هتل‎های استان اصفهان برای زوج‎های جوان در آغاز زندگی مشترک با شرایط ویژه نظیر ۵۰ درصد تخفیف فراهم شود.

انتهای پیام./

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی