دعوت شهردار قم برای شرکت پرشور و آگاهانه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
شهردار قم در پیامی از همه مردم ایران به‌خصوص شهروندان قم برای شرکت هر چه باشکوه‌تر در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، در متن پیام دکتر سیدمرتضی سقائیان نژاد آمده است:

نهال انقلاب اسلامی سال ۱۳۵۷ پس از سال‌ها و با طی کردن لحظات و حوادث سخت و تاریخی، با پشت سرگذاشتن دشمنی‌ها از سوی استکبار جهانی و ایادی داخلی که جنگ تحمیلی هشت‌ساله و کارشکنی‌های دهه ۶۰ تروریست‌های منافق، و با ریخته شدن خون هزاران هزار شهید گلگون‌کفن در همه سال‌های این ۴ دهه، به درختی نیرومند و تنومند تبدیل‌شده است تا امروز نه فقط در غرب آسیا و خاورمیانه که سراسر جهان صدای رسایش، آوای عدالت‌طلبی و ظلم‌ستیزی مظلومان تاریخ باشد.

ایران امروز خوب می‌داند که دشمنی، جنگ، تحریم‌ها و دسیسه‌ها نه در گذشته‌اش اجازه تحریف دارد و نه بر آینده‌اش تأثیر. آری سختی‌ها تمام می‌شوند و بزرگی و عزت این سرزمین است که در سایه مبارک نام امیرالمؤمنین( ع) پابرجاست و پرچم ایران شیعی را به دست صاحب اصلی‌اش خواهد رساند.

در این  مسیر افراد و دولت‌ها با رأی ارزشمند مردم و تحت لوای قانون اساسی می‌آیند و می‌روند. این آمدن‌ها و رفتن‌ها طی شد تا نوبت به دولتی رسید که رئیس‌جمهورش جان برکفانه کوه و دشت و بیابان و ذره‌ذره این خاک را زیرپا گذاشت تا صدای مردمش را بشنود، با آن‌ها سخن بگوید و از دردهایشان با خبر شود.

طلبه‌ای پیگیر که عبایش را به دست می‌گرفت تا از سنگ‌ها بالا رود و به چادر عشایر برسد، بر زیلوی کپرنشین ها مهمان شود و خاک و طوفان صحرای جنوب را با تمام وجود حس کند تا بداند مردم چه می‌کشند و حرف و درد دلشان چیست.

این رفتن‌ها و دیدن‌ها ادامه داشت تا در نهایت دل جنگل‌های مه‌آلود شمال غرب نقطه توقف و استراحتش شد. شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی شهید جمهور شد و برای همیشه در قلب و جان تاریخ ایران ماند تا دیگران معیار جدیدی برای ریاست جمهوری بشناسند.

حال که مسیر دولت سیزدهم با شهادت رئیس‌جمهور عزیز و ولایت مدار و جهادگرمان به پایان نرسید این وظیفه تک‌تک ماست تا به‌عنوان یک ایرانی وطن‌دوست پا جای پای این سید شهید بگذاریم و فرمان هدایت قوه مجریه را به دست آن‌که شایسته‌اش است بسپاریم. بدین‌جهت از همه مردم شریف ایران به‌خصوص شهروندان کلان‌شهر قم دعوت می‌کنم تا یک‌بار دیگر با حضور در پای صندوق‌های رأی این امانتی که به حکم قانون اساسی و تائید خون شهدا بر دوش داریم را به سرمنزل مقصود رسانده و نگذاریم تا دشمنان این سرزمین فکر و خیالی خام به ذهنشان خطور کند.

ایران و ذره‌ذره خاک ارزشمند آن باید به دست شما مردم شریف به نسل‌های بعد برسد و این میسر نمی‌شود مگر با حضور باشکوه و گرم شما عزیزان. امید دارم تا در این ایام مبارک که با روزهای ماه ذی‌الحجه و فصل بندگی و همچنین نسیم پربرکت عیدغدیرخم درهم‌آمیخته است، عزم و حرکت تاریخی شما مردم بزرگوار یک‌بار دیگر بتواند کشور را در این پیچ تاریخی به جلو ببرد تا تحت امداد الهی و دعاها و مددهای ولی‌عصر ارواحنا له الفدا به سرمنزل مقصود برسد.

سید مرتضی سقائیان نژاد-شهردار قم