پروژه بهسازی خیابان علوی کاشان به افتتاح رسمی رسید
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
با حضور مقامات عالی استانی، پروژه بهسازی خیابان علوی کاشان که در آستانه سال 1403 با ظاهری متفاوت و زیبا مورد استفاده شهروندان و گردشگران قرار گرفت، به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی « ایونا »  از کاشان ، شهردار کاشان در حاشیه مراسم بهره برداری رسمی این پروژه گفت: فاز نخست بهره برداری پروژه بهسازی خیابان علوی در مساحت ۵ هزار متر مربع و با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال مورد بهره‎برداری قرار گرفته است.

کیومرث محمدپور خاطرنشان کرد: در این پروژه اقداماتی نظیر جمع آوری آسفالت و زیرسازی با ۵ هزار متراژ متر مربع، اجرای ۷ کانال تاسیسات شهری، حذف تیر چراغ های برق و زمینی کردن برق در ۲۸۰ متر طول، جدول گذاری و اجرای کانیوو به طول ۹۰۰ متر اجرا شده است.

وی اضافه کرد: اجرای ۷۰ المان سنتی با کتیبه ساده و قوسی، اجرای ۴۹ فلاورباکس فضای سبز، ۱۴ پایه چراغ روشنایی، اجرای سکوهای تبلیغاتی و فرهنگی، بدنه سازی و سفید کاری، جداره های محور اصلی، اجرای فلاشینگ المان سنتی، اجرای چوب پلاست سقف پیاده رو از دیگر اقدامات انجام شده در پروژه بوده است.

شهردار کاشان متذکر شد: مبنای این معبر، بر اساس پیاده رو بازسازی شده و لاین پیاده و سواره را با قابلیت مسیر کندرو و دوچرخه سواری برای آن در نظر گرفته شده است.

ذانتهای پیام./

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی