پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست منطقه پنج شهرداری کاشان از نصب 50 پایه چراغ روشنایی در بلوار امام علی(ع)با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست خبر داد و گفت: روشنایی این بلوار که یکی از دغدغه‌های شهروندان و عامل بروز حوادث متعدد در این معبر شده بود، توسط شهرداری کاشان در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی « ایونا»  در کاشان ، سرپرست منطقه پنج شهرداری کاشان از نصب ۵۰ پایه چراغ روشنایی در بلوار امام علی(ع)با همکاری معاونت خدمات شهری و محیط زیست خبر داد و گفت: روشنایی این بلوار که یکی از دغدغه‌های شهروندان و عامل بروز حوادث متعدد در این معبر شده بود، توسط شهرداری کاشان در حال انجام است.

محسن حیدری خاطرنشان کرد: بهمن ماه سال گذشته با نصب ۵۰ پایه چراغ جدید در بلوار دانش، پایه چراغ های قبلی به دستور شهردار کاشان به بلوار امام علی(ع) منتقل گردید تا شاهد روشنایی و افزایش ایمنی این مسیر رینگ شهری باشیم.

شایان ذکر است احداث مسیر برگشت این بلوار و اصلاح نقاط پرخطر این مسیر در ماه جاری با هزینه ۲۵ میلیارد تومان توسط شهرداری کاشان آغاز شده است.

این بلوار به طول دو کیلومتر حدفاصل بلوار ارباب تفضلی و میدان دانشگاه واقع شده و می‎تواند در ایجاد دسترسی‎های جدید و تکمیل رینگ شهری نقش بسزایی داشته باشد.
انتهای پیام./

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی