نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در استان گلستان برگزار می‌شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ همزمان با سراسر کشور، در روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در استان گلستان برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان، شعبان شتایی، رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان و رئیس نمایندگان تام‌الاختیار سازمان سنجش آموزش کشور در استان گلستان در خصوص برگزاری آزمون با اعلام مطلب فوق بیان داشت: آزمون داوطلبان گروه‌های علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی صبح پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۶، داوطلبان گروه هنر و زبان خارجه در عصر پنج‌شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۶ و آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در صبح جمعه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ برگزار خواهد شد.

وی افزود: در استان گلستان تعداد ۲۷۲۰۲ داوطلب در پنج گروه آزمایشی ثبت نام نموده‌اند که از این تعداد ۱۷۱۷۷ داوطلب زن (۶۳/۱۵ درصد) و ۱۰۰۲۵ داوطلب مرد (۳۶/۸۵ درصد) هستند که در مجموع نسبت به آزمون تیرماه ۱۴۰۲، شاهد ۱۵۸۲ نفر افزایش داوطلب در استان هستیم. تعداد داوطلبان استان به تفکیک گروه‌های آزمایشی بصورت در گروه ریاضی ۱۶۱۲ نفر، در گروه تجربی ۱۲۲۵۶ نفر، در گروه انسانی ۱۰۸۴۲ نفر، در گروه زبان‌های خارجی ۱۷۳۵ نفر و در گروه هنر ۷۵۷ نفر می‌باشد.

شتایی تصریح کرد: آزمون اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در ۱۳ شهرستان، ۲۱ حوزه اصلی و ۵۵ حوزه فرعی در استان برگزار خواهد شد.