کارکنان تامین اجتماعی کار برای کارگران و بازنشستگان را عبادت می‌دانند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر کل تامین اجتماعی مازندران گفت:سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان بیمه گر ضمانت بخش و تامین کننده عدالت اجتماعی و آینده کارگران است. کارکنان تامین اجتماعی کار برای کارگران و بازنشستگان را یک نوع عبادت می دانند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، فلاح مدیر کل سازمان تامین اجتماعی مازندران مراسم بزرگداشت روز جهانی کارگر در محل تشکیلات خانه کارگر مازندران ضمن تبریک به مناسبت روز جهانی کارگر به جامعه کارگری و بازنشستگان و خدا قوت به همه تلاشگران در عرصه کار و تولید، گفت: کارگران موتور محرکه چرخه اقتصادی کشور هستند.

وی با اشاره به انتخاب شعار جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری گفت: ۱۶ سال در شعار سال کلمه تولید را داریم که هشت سال آن بحث اقتصاد و تولید است که این ژرف نگری مقام معظم رهبری در مسأله تولید را نشان می‌دهد چرا که تولید ماحصل کار کارگران است.

فلاح تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی به عنوان یک سازمان بیمه گر، ضمانت‌بخش و تامین کننده آینده کارگران است.

وی ادامه داد: اگر کارگری آینده اش تامین باشد، قطعا بهره وری نیروی کار افزایش پیدا می کند و به تبع آن مواردی مانند سود کارفرما، رونق اقتصاد، ازبین رفتن بیکاری و اشتغال جدید پدیدار خواهد شد و در نهایت نتیجه اجتماعی مثبت در سطح جامعه رقم می خورد و تامین اجتماعی هم می تواند تعهدات بی منت خود به جامعه هدف را به نحو مطلوب ارائه دهد.

فلاح خدمت صادقانه به قشر شریف کارگر را از علاقه های قلبی خود برشمرد و بیان داشت: کارکنان تامین اجتماعی کار برای کارگران و بازنشستگان را یک نوع عبادت می دانند و خدمت به شما را وظیفه خود می دانیم و با همت و جدیت تمام دل به کار شما بسته ایم.

وی به برخی از قوانین که مشکلاتی برای تامین اجتماعی ایجاد کرده اشاره کرد و گفت: در حالت طبیعی تعداد بازنشستگان باید در حدود ۲ میلیون و هفتصد هزار باشد که این رقم در حال حاضر به پنج میلیون نفر بازنشسته رسیده است که از مهم ترین علل آن می توان به بازنشستگی پیش موعد، نوسازی و بازسازی صنایع اشاره کرد.

فلاح در پایان گفت: در حال حاضر نسبت بیمه شده به بازنشسته کمتر از میانگین کشوری است که رقم میانگین کشور عدد ۴/۱ است و در استان در امسال رقم ۳/۶ را داریم. علیرغم اینکه در سال گذشته بالغ بر ۶۰ هزار بازنشسته اضافه کرده ایم.