مشکلات کار و ایمنی  آبفای شهرستان کاشان بررسی شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
همزمان با هفته کار و کارگر مشکلات حوزه کارگری شرکت آبفای کاشان در نشستی با حضور مدیرعامل، معاونین ، مدیران ستادی و اعضای شورای اسلامی کار این شرکت و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارشناسان حوزه روابط کار و ایمنی شهرستان کاشان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی « ایونا » در کاشان ، همزمان با هفته کار و کارگر مشکلات حوزه کارگری شرکت آبفای کاشان در نشستی با حضور مدیرعامل، معاونین ، مدیران ستادی و اعضای شورای اسلامی کار این شرکت و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمعی از کارشناسان حوزه روابط کار و ایمنی شهرستان کاشان بررسی شد.

این نشست یک شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ به همت شورای اسلامی کار شرکت آبفا در سالن اجتماعات ستاد مرکزی این شرکت برگزار شد.

مدیرعامل آبفای کاشان «کارگری» را عنوانی «مقدس» دانست و تصریح کرد: هرگونه تلاش برای رضایت این قشر، مصداق عبادت است و مدیریت آبفا، رسیدگی به امور کارگری را نه تنها وظیفه سازمانی بلکه وظیفه شرعی و اخلاقی خود می‌داند.

#یاسر_اسماعیلی گفت: رعایت عدالت و رفع تبعیض از مهمترین سیاست‌های مدیریت آبفای کاشان در حوزه کارگری است و معتقدیم کارگران این مجموعه با توجه به میزان اثربخشی و تلاشی که برای رفع مشکلات مردم دارند، باید مورد تکریم قرار گیرند.

مدیرعامل آبفای کاشان بر لزوم آموزش کارگران در راستای افزایش بهره وری سازمانی و همچنین ارتقاء ضریب ایمنی در محیط‌های کار تاکید کرد و افزود: آمادگی داریم در بحث آموزش با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی همکاری کرده و از ظرفیت این اداره بهره‌مند شویم.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان نیز در این نشست بر لزوم تعامل بیش‌تر و سازنده شورای اسلامی کار شرکت آبفا با پیمانکاران تاکید کرد.

«حسن اربابی» خواستار ارائه طرح طبقه بندی مشاغل، توسط شرکت آبفا به پیمانکاران شد و گفت: برای تدبیر بهتر مسائل حوزه کارگری در شرکت آبفا، بهتر است جلسات تخصصی‌تری با حضور کارشناسان آبفا و اداره کار برگزار شود.

#مجید_قرآنی رئیس شورای اسلامی کار آبفای کاشان نیز در این نشست از «مشارکت موثر در کمیته انضباط کار» و «حضور نماینده شورا در هیئت‌های تشخیص شهرستان» به عنوان بخشی از عملکرد این شورا نام برد و از تلاش‌های اعضای سابق شورای اسلامی کار آبفای کاشان تشکر کرد.

در پایان مراسم مدیرعامل شرکت آبفا نیز با اهدای لوح از اعضای دوره قبل شورای اسلامی کار شرکت تقدیر کرد.

رئیس اداره کار نیز علاوه بر اعتبارنامه اعضای شورای اسلامی کار شرکت آبفا، لوح تقدیر ارسالی از رئیس کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار استان اصفهان را به رئیس شورای اسلامی شرکت اهدا کرد.

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی