نتایج ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری استان مرکزی اعلام شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری اراک و شهرستان‌ها استان مرکزی با بیان اینکه نتایج برگزاری ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری این استان اعلام شد، گفت: ۲۷ نفر کاندید انتخابات نظام پرستاری در استان بودند که با آراء ۴۴۹ نفر، اعضای اصلی نظام پرستاری مشخص شد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، علیرضا امانی افزود: از ۹ نفر منتخب، ۷ نفر پرستار است که یک نفر از نماینده پرستاران عضو هیئت علمی، یک نفر نماینده اتاق عمل و هوشبری و یک نفر نماینده بهیاران است. افراد منتخب باید به تایید هیئت نظارت وزارت بهداشت نیز برسند.

وی ادامه داد: میثم بخشی، سعید عبادی، مریم نوروزی، محسن غنچی، صدیقه خلیلی، بتول میرعبدالحق، سعیده بهرامپوری، پروین دربندی فراهانی و مسعود رضایی به ترتیب منتخبین نظام پرستاری استان مرکزی هستند.

رئیس هیئت اجرایی ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام پرستاری اراک و شهرستان‌ها استان مرکزی به حضور فعال افراد مجاز به دادن رأی در این انتخابات اشاره کرده و اظهار داشت: انتخابات این دوره در تمام مراکز بیمارستانی اعم از بیمارستان‌های خصوصی و تأمین اجتماعی در اراک و شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

امانی به پرستاران شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی استان مرکزی اشاره داشته و تصریح کرد: در حال ۱۵۰۰ پرستار در مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستانی استان مرکزی به ارائه خدمات درمانی مشغول هستند.