انتخابات در نهایت امنیت برگزار می‌شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
وزیر کشور گفت: امانت‌داری از ویژگی‌های دولت شهید رئیسی بود که این خصلت دولت سیزدهم با نهایت دقت در انتخابات ریاست جمهموری نیز اعمال می‌شود. این امانت‌داری دولت در انتخابات مجلس شورای اسلامی به خوبی نمایش داده شد و با تأسی از راه این شهید، انتخابات در نهایت امنیت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، احمد وحیدی در جریان سفر به استان مرکزی در جمع خبرنگاران و اصحاب‌های رسانه‌های این استان، افزود: روز به روز با گسترده‌تر شدن رقابت بین نامزدها،‌ فضای انتخابات نیز پررنگ‌تر می‌شود. امیدواریم شور و شعور ملت ایران در نهایت به یک انتخاب مناسب ختم شود.

وی ادامه داد: از سوی دیگر نیاز است نامزدها و حامیان آنها به رعایت اخلاق انتخاباتی بیش از هر مقوله دیگری توجه داشته باشند و در این راستا رقابت انتخاباتی در یک فضای سالم انجام شود. تلاش خواهیم کرد تا با رعایت تمامی ضوابط قانونی، انتخاباتی عالی برگزار شود و شخص اصلح انتخاب گردد.

وزیر کشور اظهار داشت: تمامی عوامل اجرایی، استانداری‌ها، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و … آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند و تجهیزات کامل توزیع شده است. تعرفه‌ها توزیع و زیرساخت‌های ارتباطی فراهم شده است. بنابراین تلاش می‌شود انتخابات ۸ تیر ماه سال جاری بدون مشکل و به بهترین نحو برگزار شود.

وحیدی با تأکید بر اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها، میزان مشارکت برای انتخابات به شدت در حال افزایش است، تصریح کرد: حدود ۶۰ هزار شعبه و ۹۰ هزار نقطه رأی‌گیری در داخل کشور و بیش از ۳۴۰ شعبه در خارج از کشور از جمله در عتبات عالیات، مکه، مدینه و … مستقر خواهد شد.