رزمایش مولدهای برق اضطراری انتخابات در استان مرکزی آغاز به کار کرد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری مرکزی گفت: رزمایش بررسی آماده بکاری مولدهای برق اضطراری تأمین برق پایدار مراکز انتخابات در آستانه انتخابات ریاست جمهوری، در این استان همزمان با سراسر کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، مهدی پزشک‌نیا در حاشیه برگزاری این رزمایش در جمع خبرنگاران، افزود: مراکز و سازمان‌های حساس با کمک مولدها در شرایط اضطراری باید برق خود را تأمین کنند. نکته مهم در انجام اینگونه رزمایش‌ها، سنجش میزان آمادگی این مراکز است که در زمان‌های بحرانی ارائه خدمات دچار وقفه نشود.

وی به دلایل اجرای مانورها و رزمایش‌ها اشاره کرده و ادامه داد: اجرای صحیح مانورها، نمایشی از قدرت کنترل بحران مدیران و کارکنان بخش توزیع برق و باعث آرامش و اطمینان ذینفعان است. چنین رزمایش‌هایی به کنترل اتفاق‌ها در شرایط بحران کمکهای شایانی می‌کند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز گفت: در این رزمایش ۱۹ مرکز حساس مورد بررسی قرار گرفت و نقاط قوت و قابل بهبود این مراکز شناسایی شده و تمهیدات لازم جهت برگزاری هر چه با شکوه‌تر انتخابات پیش روی اخذ شد.

محمود محمودی با تأکید بر اینکه انتخابات نمادی از وحدت، عظمت، قدرت و شکوه نظام اسلامی است، افزود: تمامی تلاش‌ها برای تأمین برق پایدار در مراکز و سازمان‌های حساس و شعب اخذ رأی اندیشیده شده است.

رضا امینی مدیر بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز گفت: هدف از برگزاری رزمایش تعیین نقاط قوت و قابل بهبود تیم‌های عملیاتی، ارتقای سطح آگاهی مراکز حساس با شرایط اضطراری ناشی از حوادث غیرمترقبه، تمرین و آمادگی نیروهای کمک‌کننده در بحران‌ها و چگونگی عملکرد آنها است.