مسئولین، مشکلات جامعه کارگری را حل کنند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس انجمن صنفی کارفرمایان شرکت‌های خدماتی گلستان گفت: امروزه جامعه کارگری مشکلات معیشتی،مسکن و.... را دارند و در شرایط سختی زندگی می کنند و از مسئولین میخواهیم که مشکل جامعه کارگری را برای همیشه برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان،رسول گرگیج به مناسبت هفته کار وکارگر در دیدار با رئیس کل دادگستری گلستان اظهارکرد: طی دو سال اخیر دادگستری گلستان تلاش های بسیار خوبی برای رشد وتوسعه گلستان انجام داده که این موضوع باعث امیدواری مردم استان شده است.

وی تصریح کرد: کارگران مشکل معیشت،مسکن وامنیت شغلی دارند و مشکل آنها تاکنون از سوی دولت حل نشده است.بعضی از کارفرمایان قراردادی به کارگران می دهند که اصلا به نفع جامعه کارگری نیست وجامعه کارگری با این گونه قراردادها امنیت شغلی ندارد.

وی افزود: هئیت دولت مصوب کرده است  که هیچ سازمانی حق ندارد بدون سامانه ستاد،مناقصه ای برگزار کند و تمامی معاملات مزایده و مناقصه که در سامانه ستاد ایران برگزار می‌شوند.همه اسناد در سامانه ستاد تنظیم و به رویت کارفرما باید برسد.

وی یاداورشد: این سامانه دستگاه اجرایی را مکلف کرده،که اگر مناقصه ای در سامانه ستاد برگزار شد نباید بدون هماهنگی با پیمانکار وارد مذاکره شوند.دلیل تشکیل سامانه ستاد جلوگیری از فساد و رانت است.

گرگیج خاطرنشان کرد: انجمن صنفی درخواست دارد که عدالت درمناقصه ها برقرار شود وخلاف آن انجام نشود.