شروع به کار دوباره کارخانه کاشی اصفهان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
واحد تولیدی «کاشی اصفهان» که از سال ۹۷ به دلیل اختلاف سهامداران فعالیت خود را متوقف کرده بود، با حمایت برخی مسئولان قضایی مجددا فعالیت خودرا آغاز کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، یک منبع کارگری در کارخانه کاشی اصفهان اعلام کرد: واحد تولیدی کاشی اصفهان از سال ۹۷به دلیل اختلاف سهامداران اصلی کارخانه و تبعات ناشی از سوءمدیریت به حالت تعطیلی درآمده بود و حدود ۴۰۰ کارگر شاغل این کارخانه از کار بیکار شدند.

این کارگر با بیان اینکه هم اکنون یکی از خطوط این کارخانه فعال است و امروز سه شنبه رسما فعالیت خود را با حضور برخی مسئولان کشوری آغاز خواهد کرد، در ادامه افزود: مشکلات این کارخانه با واگذاری این کارخانه به بخش خصوصی از سال ۸۸ آغاز شد و تا سال ۹۶ چندین بار مدیریت بخش خصوصی آن تغییر کرد اما در نهایت این کارخانه با حدود ۴۰۰ کارگر با ۱۱ ماه حقوق معوقه تعطیل شد.

کارگران با بیان اینکه امیدواریم با راه‌اندازی همه خطوط تولیدی کارخانه سایر همکاران بیکار شده‌مان به مرور به کارخانه بازگردند، در پایان افزود: امیدواریم با تداوم حمایت مسئولان بخش زیادی از مشکلات کارخانه مرتفع و امنیت شغلی و معیشتی کارگران تامین شود.

  • منبع خبر : ایلنا