آماده‌باش ۳۰۰ نیروی منطقه ۳ قم همزمان با ۱۴ و ۱۵ خرداد/ ورودی‌های قم سیاه‌پوش شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه سه شهرداری قم با بیان اینکه بیش از 300 نفر از پرسنل خدماتی و فضای سبز منطقه به‌صورت آماده‌باش برای خدمت‌رسانی به زائرین فعالیت خواهند کرد، گفت: ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری در منطقه سه آماده ارائه سرویس خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهرداد روحانی وزیری با اشاره به فرارسیدن ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: با توجه به سیاه‌پوشی سطح منطقه به مناسبت ایام‌الله ۱۴ و ۱۵ خرداد، آماده‎سازی پارک‎سوار شمالی و امیرکبیر، ایجاد تسهیلات رفاهی موردنیاز زائرین از قبیل سرویس‎های بهداشتی، روشنایی، نمازخانه، ایستگاه شارژ موبایل، خط‎کشی، استقرار ستاد خدمات‎رسانی منطقه و اطلاع‎رسانی در پارک‎سوارها و مسیر تردد زائرین، نظافت و پاک‌سازی معابر و شوارع انجام شد و مدیریت شهری و به‌ویژه منطقه سه آماده استقبال از زائرین مرقد مطهر امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ نفر از پرسنل خدماتی و فضای سبز شهرداری منطقه به‌صورت آماده‌باش برای خدمت‌رسانی به زائرین فعالیت خواهند کرد ابراز کرد: ماشین‌آلات مکانیزه خدمات شهری در منطقه سه آماده ارائه سرویس خواهند بود.

مدیر منطقه سه شهرداری قم ادامه داد: برنامه‎ریزی به‌منظور افزایش رفاه حال زائرین، تمامی تدابیر لازم درخصوص خدمات‌رسانی و استقرار در پارکسوار شمالی دیده‌شده و همچنین اقدامات ترافیکی در مسیر حرم مطهر حضرت معصومه(س) از سمت بلوار شهید سپهبد سلیمانی و مسجد مقدس جمکران در این مسیر صورت گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری مراسمات ۱۴ و ۱۵ خرداد افزود: تمامی ورودی‌های منطقه سه از سمت عوارضی تهران، کاشان و بلوار شهید سپهبد سلیمانی سیاه‌پوشی و بنرهای راهنمای مسیر نیز نصب‌شده و به‌صورت ویژه برنامه‌ریزی‌هایی در پارکسوار شمالی تدبیر شده است.