۱۷ میلیون مشترک کم‌مصرف گاز پاداش صرفه‌جویی می‌گیرند + جزئیات
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
وزیر نفت گفت: من امروز خبر خیلی خوبی به ملت ایران دارم ما ۲۵ میلیون مشترک گاز داریم در این محاسباتی که انجام شد و بر اساس آیین نامه دولت و تکلیف قانونی ۱۷ میلیون از مشترکین ما پاداش صرفه جویی می گیرند که معادل ۳ هزار و ۸۰۰ میلید تومان محاسبه شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، جواد اوجی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران عنوان کرد: ما بحث ناترازی گاز و افزایش شدت مصرف انرژی را داشتیم و داریم وزارت نفت دو اقدام اساسی در دولت سیزدهم انجام داد؛ یکی افزایش تولید بود که برای کاهش رفع ناترازی افزایش تولید گاز و فرآورده های نفتی را داشتیم و یکی هم بحث بهینه سازی و مدیریت مصرف سوخت بود که خوشبختانه در این دولت سال گذشته مصوب شد.

وی افزود: من امروز خبر خیلی خوبی به ملت ایران دارم ما ۲۵ میلیون مشترک گاز داریم در این محاسباتی که انجام شد و بر اساس آیین نامه دولت و تکلیف قانونی ۱۷ میلیون از مشترکین ما پاداش صرفه جویی می گیرند که معادل ۳ هزار و ۸۰۰ میلید تومان محاسبه شده است.

وزیر نفت یادآور شد: یعنی نزدیک به ۶۰ درصد مشترکین گاز که سال ۱۴۰۲ مدریت کردند و مصرف گازشان را کاهش دادند نسبت به سال قبل شناسایی شدند و از دیروز شروع به پرداخت کردیم یا به حساب شان پرداخت می شود یا کالا به آنها داده می شود یا اینکه در صورتحساب ماه بعدشان بستانکار می شوند.

 

  • منبع خبر : ایلنا