شهید سپهبد سردار سلیمانی فراموش‌شدنی نیست
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس شورای هماهنگی کار استان گلستان گفت: سردار سپهبد شهید سلیمانی فراموش‌شدنی نیست و شهید سلیمانی برتر از یک شخصیت سرنوشت‌ساز بود و تا تاریخ است نامش فراموش نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان،روح الله تجری اظهارکرد: سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، الگویی برای جوانان در جامعه اسلامی است و با معرفی مکتب حاج قاسم، این شاخص‌ها را به نسل جوان انتقال دهیم.

وی ادامه داد: دشمن انقلاب اسلامی به قول خودشان شهید سلیمانی را به شهادت رساند، اما نسل هایی در مکتب شهید سلیمانی پرورش یافته اند که می توانند معادلات دشمن را بهم بریزند.

وی بیان کرد: حادثه تروریستی کرمان مردم را بیشتر وارد میدان می‌کند و اتحاد مردم دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام کرد.این اقدام تروریستی که جمعی از مردم بی ‌گناه را به خاک و خون کشید، نشان از خوی وحشیگری دشمنان اسلام و نظام اسلامی دارد.

وی افزود: قطعاً این حوادث به نفع جنایتکاران و صهیونیستی نیست و بلکه با رویش سلیمانی‌ها مواجه و به یاری پروردگار و به حرمت خون شهدای این جنایت، اتحاد مردم ایران را بیش از پیش مستحکم‌تر کرده است.

وی خاطر نشان کرد: دشمنان  نظام مقدس جمهری اسلامی ایران که بارها از مقاومت مردم ایران سیلی خورده‌اند، این بار خشم و کینه خویش از حاج قاسم سلیمانی را در به شهادت رساندن زائران سردار دل‌ها به نمایش گذاشتند.