آمادگی کامل آتش‌نشانی قم برای روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد/ ۵۰۰ آتش‌نشان آماده خدمات‌رسانی هستند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آمادگی همه ظرفیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی برای پوشش مراسم روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد خبر داد و گفت: یک خودروی آتش‌نشانی به مرقد مطهر امام راحل(ره) اعزام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، علی زندیه در گفت‌وگویی، در خصوص آمادگی این سازمان برای ارائه هرچه بهتر خدمات روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد در شهر قم اظهار کرد: تیم‌های عملیاتی در همه نقاط شهر استقرار پیدا می‌کنند و تیم‌های عملیاتی در عوارضی‌های خروجی و ورودی شهر ساکن می‌شوند.

وی با بیان اینکه تیم‌های آموزش‌دیده در حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران نیز حضور دارند، افزود: برای مرقد امام راحل (ره) نیز یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه یک کاروان اعزام می‌شوند و سایر تیم‌های عملیاتی و کاروان در سطح شهر مستقر هستند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در این ایام سازمان، ۱۰۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت برای همه نقاط شهر در نظر گرفته است، همچنین ۵۰۰ نفر از نیروهای سازمان آماده ارائه خدمت هستند.

زندیه اضافه کرد: عملیات آماده‌باش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی قم از روز یکشنبه، سیزدهم خرداد آغاز می‌شود و تا پایان روز پانزدهم خرداد با آمادگی ۱۰۰ درصد نیروها ادامه خواهد داشت.