آماده‌سازی منطقه ۵ قم برای ایام تعطیلات نیمه خرداد/ از تجهیز کمپ‌های اسکان تا سیاه‌پوشانی سطح منطقه
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: در راستای رفاه حال مسافران و زائرین کمپ‌های اقامتی پیرامون مسجد جمکران و پارکینگ‌های آل یاسین و یاوران مهدی(عج) آماده خدمت‌رسانی در ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام پانزدهم خرداد است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، رضا رحیمی در گفت‌وگویی، با اشاره به فرارسیدن ایام رحلت حضرت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: در آستانه سالروز رحلت رهبر کبیر انقلاب و قیام یوم‌الله ۱۵ خرداد، بیرق‌های مناسبتی در سطح منطقه پنج نصب‌شده و بلوار پیامبر اعظم سیاه‌پوش شده است.

وی افزود: پروژه روشنایی پارکینگ‌های آل یاسین و یاوران مهدی(عج) انجام‌شده و آماده خدمت‌رسانی به زائرین و مسافرین در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم تصریح کرد: کلیه نیروهای معاونت‌های خدمات شهری و فضای سبز در آماده‌باش هستند و ستاد راهنمای زائرین در درب یک مسجد مقدس جمکران مستقرشده است.

وی از پاک‌سازی و نظافت بلوار پیامبر اعظم(ص) و رینگ  اطراف مسجد مقدس جمکران خبر داد و خاطرنشان کرد: آذین‌بندی، نصب ریسه‌های مشکی و بنرهای  در خصوص تمثال بنیان‌گذار انقلاب اسلامی ایران و پاسداشت قیام پانزدهم خرداد از دیگر اقداماتی بوده که در این ایام انجام‌شده است.

رحیمی از آمادگی بوستان‌های سطح منطقه پنج و کمپ‌های اقامتی منطقه خبر داد و گفت: بوستان‌های سطح منطقه پنج همچون بوستان نیایش و نیاز آماده اسکان مسافرین و زائرین کریمه اهل‌بیت است؛ همچنین در جهت رفاه حال مسافرین و زائران، سرویس‌های بهداشتی یاوران مهدی(عج)،آل یاسین و بلوار پیامبر اعظم(ص) آماده بازگشایی در این ایام است.