رشد ۵۲ درصدی پرداختی مستمری‌بگیران آران و بیدگل در ۱۴۰۲/ تامین اجتماعی حامی کارگران و کارفرمایان است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل: گفت: در سال گذشته ۷۲۴ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران آران و بیدگل پرداخت شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد ۵۲ درصدی داشته است.

به گزارش  خبرنگار کارگر ایرانی « ایونا » در کاشان ، محمدرضا معماری، رئیس شعبه تامین اجتماعی شهرستان آران و بیدگل درنشست خبری به مناسبت  هفته کار و گارگر  در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات سازمان تامین اجتماعی به کارگران اظهار کرد: دولت سیزدهم در موضوع تامین اجتماعی به دنبال ارتقای رفاه و عدالت اجتماعی است، از این رو موارد جدیدی همچون بیمه زنان خانه‌دار و بیمه دانشجویان در راستای تحقق اصل ۲۹ قانون اساسی از سوی دولت سیزدهم و برنامه های سازمان گنجانده شد.
وی با اشاره به ارائه برخی خدمات از جمله تقسیط بدهی‌های کارفرمایان بدون اعمال جریمه اضافه و سود، عنوان کرد: امسال در راستای جهش تولید باید کاری کنیم که کارگاه‌های اقتصادی به بهترین نحو به فعالیت خود ادامه دهند.
معماری تصریح کرد: بیکاری در شهرستان آران و بیدگل بسیار پایین است، به حدی که آمار پرداختی بیمه بیکاری در ماه گذشته تنها ۱۷۶ نفر بوده است.
رئیس تامین اجتماعی آران و بیدگل درباره خدمات اجتماعی این سازمان خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ در زمینه تعهدات بلندمدت سازمان، به مستمری‌بگیران آران و بیدگلی ۷۲۴ میلیارد تومان حقوق پرداخت شد که در مقایسه با سال قبل از آن که ۴۷۶ میلیارد تومان پرداختی انجام شده، رشدی ۵۲ درصدی داشته است.

انتهای پیام./

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی