دولت در فرایند انتخابات از شخص خاصی جانب‌داری نخواهد کرد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با بیان اینکه دولت تنها برگزار کننده انتخابات مجلس شورای اسلامی است، گفت: دولت در فرایند انتخابات از شخص یا اشخاص خاصی جانب‌داری نخواهد کرد و در این راستا قانون مسیر را برای ما روشن کرده است.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، بهنام نظری در نشست مشترک اعضای هیئت‌های اجرایی مراکز حوزه‌های انتخابیه استان مرکزی، افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی از بطن جامعه هستند و مردم به هر فردی که رأی بدهند برای دولت و البته عوامل برگزار کننده انتخابات قابل احترام است.

وی ادامه داد: رعایت قانون و تحقق ۴ راهبرد امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت در دستور کار قرار دارد و ملاک فعالیت‌های هیئت‌های اجرایی و نظارت انتخابات این استان است. بررسی صلاحیت‌ها بر اساس قانون انجام می‌شود تا انتخاباتی سالم و رقابتی برگزار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: دولت از ابتدا تا انتهای فرایند برگزاری انتخابات در کنار هیئت‌های نظارت حضور دارد. با وجود اینکه برگزاری انتخابات بر عهده دولت است، اما هیچ تفاوتی بین دولت و هیئت‌های نظارت بر انتخابات وجود ندارد.

نظری به موضوع فرایند بررسی صلاحیت‌ها در انتخابات اشاره داشته و تصریح کرد: بررسی صلاحیت‌ها در انتخابات بر اساس قوانین تاکنون به دقت انجام شده است. در این رابطه تلاش می‌کنیم اجرای این فرایند با بهترین شکل ممکن با حفظ آبروی افراد انجام شود.

وی بیان داشت: دشمنان با طراحی توطئه‌های مختلف به دنبال این هستند که انتخابات را از پیش تعیین شده و فرمایشی القا کنند. کاهش مشارکت در انتخابات از برنامه‌های دشمنان است و این فرصت را به آنها می‌دهد که بگویند مردم از انقلاب دور شده‌اند.