امنیت شغلی و صندوق‌های بازنشستگی خط قرمز ما است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
بابایی کارنامی گفت: کاندیداها بدانند رتبه‌بندی معلمان، امنیت شغلی کارگران، کارفرمایان و کارمندان دولت و صندوق‌های بازنشستگی خط قرمز ما است و فراموش نکنند که چند سال آینده باید تحت نظارت مجلس فعالیت کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، علی بابایی کارنامی (رئیس فراکسیون کارگری مجلس) در نشست علنی امروز (سه­‌شنبه بیست و دوم خرداد ماه) مجلس تصریح کرد: کاندیداها باید به این نکته توجه کنند که ما در برنامه هفتم قوانین و تبصره‌هایی داریم، ضمن اینکه رتبه‌بندی معلمان، امنیت شغلی کارگران، کارفرمایان و کارمندان دولت و صندوق‌های بازنشستگی خط قرمز ما است و فراموش نکنند که چند سال آینده باید تحت نظارت مجلس فعالیت کنند.

این نماینده در مجلس دوازدهم یادآور شد: مجلس باید به مشکلات ناشی از حذف ارز ترجیحی ورود کند به ویژه باید مشخص شود چه سازوکاری برای واردات برنج وجود دارد در حالی که این محصول تضمین کننده امنیت غذایی است.

بابایی کارنامی تاکید کرد: کاندیداهای ریاست جمهوری به جای اینکه حرف‌های سیاسی بزنند باید به نفع اقتصاد مردم حرف بزنند و موضع خود را در مورد واردات برنج برای کشاورزان استانهای شمالی شفاف کنند چراکه نمی‌توان با شعار مملکت را اداره کرد.