جمعیت راهپیمایی امسال قم ۲۵ درصد بیشتر از سال‌های گذشته بود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم با اشاره به حضور کم نظیر و پرشور مردم قم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: طبق برآوردها و ارزیابی‌های میدانی، جمعیت حاضر در راهپیمایی امسال بین ۲۵ تا ۳۰ درصد نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بوده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، احمد حاجی زاده افزود: با وجود چند ماه تبلیغات پرفشار و شبانه روزی رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی جهت ناامید کردن مردم ، اما مردم قم پرشورتر و حماسی‌تر از سال‌های گذشته پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند به نحوی که تا ساعت گ‌ها خیابان های فرعی منتهی به مسیر اصلی نیز مملو از جمعیت بود.

وی با تاکید بر خنثی‌سازی چند ماه توطئه و تبلیغات پردامنه و پر هزینه دشمنان، خاطرنشان کرد: دشمنان با برگزاری کارزارهای مضحک رسانه‌ای در صدد ایجاد انفعال و یأس در بین مردم خصوصا جوانان بودند اما با این حضور کم‌سابقه و دور از تصور جوانان و دهه هفتاد، هشتاد و نودی در راهپیمایی امسال، امیدهای واهی آنها را به ناامیدی تبدیل کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم یادآور شد: یکی از جلوه‌های ویژه راهپیمایی امسال مردم قم حضور پرتعداد و چشمگیر نوجوانان و جوانان بودند که با حضور پرنشاط خود نوید بخش آینده ای روشن و قدرتمند برای ملت بزرگ ایران شدند.

حاجی‌زاده در پایان با تاکید دوباره بر حضور کم‌نظیر مردم قم در راهپیمایی امسال ۲۲ بهمن، افزود:مردم پس از چند ماه اغتشاش و نارامی متوجه شدند که آنها به دنبال، پیشرفت و آزادی ایران نیستند بلکه با پوشش قرار دادن شعارهایی می خواستند عزت، استقلال و آزادی ملت بزرگ ایران را با دشمنان قسم خورده آن معامله کنند و امروز با حضور خود وحدت، انسجام و اتحاد ملی را به منصه ظهور جهانیان رساندند.

  • منبع خبر : ایرنا