ستادهای انتخاباتی قم تبلیغات شهری خود را با هماهنگی شهرداری دنبال کنند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس ستاد انتخابات استان قم گفت: ستادهای انتخاباتی قم با هماهنگی شهرداری اقدام به نصب بنر و فضاسازی شهر کنند تا همه مسائل به‌ویژه مساله ایمنی به‌طور کامل صورت پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، احمد حاجی‌زاده در گفت‌وگویی اظهار کرد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور رئیس دادگستری کل استان و نمایندگان نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در قم در ستاد انتخابات استان برگزار شد و مسائل و نکات مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مهم‌ترین مساله ای که در این جلسه مطرح شد بحث هماهنگی و همگامی ستادهای انتخاباتی در موضوع تبلیغات سطح استان بود که تذکراتی در این زمینه داده شد؛ ظرفیت‌های استان در موضوع تبلیغات به نمایندگان نامزدها ارائه شده و تأکید کردیم که همه نامزدها از این ظرفیت‌ها به نحوه احسن استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم گفت: از نمایندگان نامزدها خواستیم که در حوزه تبلیغات شهری ابتدا با شهرداری هماهنگی لازم را انجام داده و سپس اقدام‌های خود را انجام دهند؛ ستادها خودسرانه نمی‌توانند بحث تبلیغات و فضاسازی شهری را دنبال کنند و باید با هماهنگی شهرداری این موضوع صورت گیرد.

حاجی‌زاده اضافه کرد: ظرفیت‌های تبلیغاتی استان در اختیار تمامی نمایندگان خواهد بود و امیدواریم ستادهای انتخاباتی در فضای رقابتی سالم مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرده تا بیانات مقام معظم رهبری در موضوع انتخابات محقق شود.