تصمیم مجلس در موردِ افزایش سن بازنشستگی را اشتباه می‌دانم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
محمدعلی مسجدی مولا گفت: تصمیم مجلس در موردِ افزایش سن بازنشستگی را اشتباه می‌دانم و معتقدم این قانون باعث ضایع شدنِ حقوق کارگران می‌شود و به نظرم این قانون باید اصلاح شود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محمدعلی مسجدی مولا، کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم، در مورد برنامه‌های انتخاباتی خود گفت: تصمیم مجلس در موردِ افزایش سن بازنشستگی را اشتباه می‌دانم و معتقدم این قانون باعث ضایع شدنِ حقوق کارگران می‌شود و به نظرم این قانون باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: باید فکری به حال حداقل مزد کارگران داشت و باید حقوق کارگران سروسامان بگیرد. همچنین باید کاری کرد که ارزش پول ملی حفظ شود.

این کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم گفت: باید اقداماتی برای افزایش مهارت کارگران انجام داد و تا جایی که می‌توان یک کارگر را از کارگرِ ساده به کارگرِ ماهر تبدیل کرد.

مسجدی گفت: مشکلات کارگران و بازنشستگان بسیار است و هزینه‌های زندگی با درآمدها همخوانی ندارد. هم دولت و هم کارفرمایان باید کمک‌های غیرنقدی برای حقوق‌‎بگیران در نظر بگیرند.

وی در خصوص تحصیلات و حوزه‌ی فعالیتِ خود گفت: تحصیلات فوق لیسانس حسابداری دارم و سال‌ها در حوزه مالی فعالیت داشته‌ام. همچنین افتخارِ رزمندگی دارم، جانبار ۵۰درصد دفاع مقدس و برادر شهید هستم.

  • منبع خبر : ایلنا