امیدواری کارگران شرکتی سد شفارود در دیدار استاندار با وزیر نیرو
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
خبرگزاری ایلنا نوشت: کارگران سد شفارود از برگزاری جلسه استاندار گیلان با وزیر نیرو برای رسیدگی به مشکلات شغلی خود خبر دادند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، کارگران پیمانکاری پروژه سد شفارود از امیدواری برای بهبود وضعیت کاری خود به دنبال جلسه روز گذشته استاندار با وزیر نیرو خبر دادند.

این کارگران که که چندین سال وضعیت مشخصی ندارند و مطالباتشان با تاخیر ۶ تا ۷ ماهه پرداخت می‌شود، امیدوارند با وعده‌های مطمئن داده شده از سوی استاندار و وزیر نیرو مشکلات شغلی آن‌ها بهبود یابد.

از قرار معلوم؛ اسدالله عباسی (استاندار) در دیدار با علی اکبر محرابیان (وزیر نیرو) بر تکمیل پروژه‌های ناتمام وزارت نیرو در استان گیلان ازجمله پروژه سد شفارود و پرداخت مطالبات کارگران شاغل در آن تاکیده کرده و قول پیگیری داده است.

این کارگران مدعی هستند که تغییر پیمانکار و پرداخت مطالبات آن‌ها می‌تواند به روند احداث پروژه ناتمام سد شفارود کمک کند.

به نقل از این کارگران گفته می‌شود تیر ماه سال جاری نیز محمد جوانبخت (معاون وزیر نیرو) از پروژه سد مخزنی شفارود بازدید کرده و در جریان مشکلات این سد و مطالبات کارگران قرار گرفت.

طبق اظهارت آنها؛ دستکم ۶۰۰ کارگر در پروژه متوقف شده سد شفارود به صورت شرکتی مشغول کارند که در انتظار وعده مسئولان برای وصول مطالبات خود هستند.