امنیت شغلی مهم‌ترین دغدغه جامعه کارگری است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
یک فعال کارگری گفت: نیروی کاریکی از اساسی‌ترین پایه‌های توسعه کشور است و تامین امنیت شغلی کارگران بسیار مهم است. مسئولین باید این موضوع مهم را در اولویت خود قرار بدهند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، رسول گرگیج در گفتگویی اظهار کرد: عدم امنیت شغلی یکی از دغدغه‌های بسیار مهم کارگران است که مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در راستای تامین امنیت شغلی کارگران تلاش بیشتری کنند.

وی ادامه داد: کارگران ستون فقرات اقتصاد کشور هستند و باید توجه بیشتری به آن‌ها شود. تعطیلی کارخانه‌ها به معاش و زندگی افراد بسیار زیادی به صورت مستقیم و غیر مستقیم تأثیر خواهد گذاشت.

وی تصریح کرد: اگر کارگر دغدغه‌اش اتمام قرارداد و اخراج باشد قطعا در کم و کیف تولید نیز اثر خواهد گذاشت. نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید قوانینی مصوب کنند که مشکل امنیت شغلی کارگران برای همیشه حل شود.

وی افزود: مسئولان فقط در هفته کار وکارگر پیگیر مشکلات جامعه کارگری نباشند و همیشه باید به مشکلات کارگران رسیدگی کنند. مسئولان همیشه باید به کارگاه‌های تولیدی و کارخانه‌جات بازدید کنند و مشکلات کارگران را از نزدیک بشنوند.

وی اظهار داشت: کارگران از اصلی‌ترین بازوهای تولید کشور هستند و باید حمایت‌های ویژه‌ای از این قشر محروم جامعه صورت بگیرد. رشد تولید در گرو تامین امنیت شغلی و اقتصادی جامعه کارگری است.

  • منبع خبر : ایلنا