اجرای سیرک امپراطور با هدف ارتقاء نشاط اجتماعی در کاشان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سیرک امپراطور با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با حضور هنرمندان سیرک‌های روسیه، چین و ترکیه با هنرنمایی هنرمندان و فینالیست‌های برنامه عصر جدید در سالن ورزشی شهید اردهال فین بزرگ اجرای برنامه خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگارکارگرایرانی « ایونا » در کاشان ، سیرک امپراطور با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با حضور هنرمندان سیرک‌های روسیه، چین و ترکیه با هنرنمایی هنرمندان و فینالیست‌های برنامه عصر جدید در سالن ورزشی شهید اردهال فین بزرگ اجرای برنامه خود را آغاز کرد.

مدیر ورزش و تندرستی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با اشاره به ضرورت افزایش شور و نشاط در جامعه و اثرگذاری نشاط و شادابی در ارتقای سلامت اجتماعی گفت: سیرک امپراطور به عنوان نخستین سیرک بدون حیوانات کشور برای پنجمین سال از پنج‌شنبه ۳٠ فروردین تا پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت‌ماه در کاشان به اجرای برنامه می‌پردازند.

مهدی عباسی با توجه به برنامه‌های اجرایی توسط این گروه اظهار داشت: بندبازی هوایی، مرد شمشیری، آتش‌بازی الماس، کوبیک هوایی، رولا رولا، آکروبات هوایی، ژنورمیل و پل هوایی از جمله برنامه‌های شاد و هیجان‌انگیزی است که به مدت ۱۵ روز توسط سیرک امپراطور به سرپرستی بهداد سلطانیان اجرا می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲٠ و پنج‌شنبه و جمعه ساعت ۱۸ و ۲۱ با حضور در سالن ورزشی شهید اردهال واقع در فین بزرگ، خیابان عامربن‌ناصر فینی، خیابان آیت‌اله مکی از این برنامه مهیج و شاد دیدن کنند.

انتهای پیام./

  • نویسنده : سیدمصطفی دولت آبادی