آغاز پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی بلوار فردوسی در منطقه یک قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه یک شهرداری قم با اشاره به پیش‌بینی بودجه 240 میلیارد ریالی برای توسعه و نگهداری معابر و آب‌های سطحی، اصلاح و بهسازی انهار کشاورزی سطح منطقه، از آغاز پروژه حفاری و لوله‌گذاری بلوار فردوسی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محمدحسین علی‌اکبری با اشاره به برنامه‌ریزی منطقه یک برای جمع‌آوری و دفع آب‌های سطحی اظهار داشت: اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریالی در بخش توسعه و نگهداری معابر و آب‌های سطحی، اصلاح و بهسازی انهار کشاورزی سطح منطقه در سال جاری در نظر گرفته‌شده است.

به گفته مدیر منطقه یک شهرداری قم، این بودجه بر اساس برنامه زمان‌بندی بودجه مصوب در دستور کار معاونت اجرایی منطقه قرار گرفته است و پروژه‌های مختلفی در این راستا در سطح منطقه تعریف شده است.

وی آغاز پروژه لوله‌گذاری بلوار فردوسی را یکی از این پروژه‌ها دانست، ابراز کرد: احداث این خط لوله به طول ۶۰۰ متر با هدف جمع‌آوری آب‌های سطحی در شهرک ولایت اجرایی شده است.

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: همچنین با اتصال این خط به خطوط لوله در منطقه ۴  کمک به انتقال آب‌های سطحی منطقه یزدان شهر می‌شود و با هدف عدم هدر رفت و استفاده بهینه از این نعمت گران‌بها انتقال آن به زمین‌های کشاورزی حاشیه کمربندی امام علی (ع ) میسر شده است .