۹ دی روز بصیرت است/ پیوند مردم با ولایت گسستنی نیست
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
استاندار گلستان، ۹ دی را نشانه بصیرت و هوشیاری ملت ایران دانست و گفت: مردم در سال ۸۸ حماسه بزرگی به پا کردند و همه توطئه‌های دشمنان را بر باد دادند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، علی‌محمد زنگانه امروز جمعه ۹ دی در حاشیه اجتماع مردم دارالمومنین گرگان در گرامیداشت حماسه ۹ دی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ۹ دی روز بصیرت است و این روز تاریخی به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت نامگذاری شده است.

وی با بیان اینکه مردم از ابتدای انقلاب اسلامی با ولایت و پای آرمان‌های نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند، بیان کرد: مردم بصیر ایران در فتنه‌ها با اشاره‌ مقام‌ معظم رهبری در صحنه حضور یافتند و نقشه‌های دشمن را خنثی کردند.

استاندار گلستان با اشاره به اینکه امروز یادآور روز بزرگی است، یادآور شد: مردم در سال ۸۸ حماسه بزرگی به پا کردند و همه توطئه‌های دشمنان را بر باد دادند، یادآوری و مرور این روزها نشانه بصیرت مردم و حضور پررنگ آنها در صحنه‌ها است.

زنگانه با اشاره به اینکه مردم با انسجامی که دارند در برابر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند، تاکید کرد: دشمنان و معاندین اعم از بهاییت، کومله، استکبار جهانی، تجزیه‌طلبان و غیره دست به دشمنی با انقلاب اسلامی زدند و پنجه در پنجه عوامل خود در درون کشور تلاش می‌کنند به اهداف شوم خود دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که امسال دشمنان و معاندین در تلاش بودند با اقدامات مختلف برای نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکل درست کنند اما مردم با حضور پرشور خود در روز ۱۳ آبان امسال ۹ دی دیگری رقم زدند.

استاندار گلستان با قدردانی از حضور حماسی گلستانی‌ها در مراسم بزرگداشت ۹ دی، خاطرنشان کرد: امروز هم مردم سراسر کشور با حضور در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی بار دیگر نشان دادند که پیوند مردم با ولایت گسستنی نیست.