گلستان استانی پیشرو در مقابله با مواد مخدر در کشور است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
استاندار گلستان گفت: استان گلستان یکی از استان‌های برتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر در کشور است که از سوی وزیر کشور نیز این تقدیر از استان گلستان صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان، علی‌محمد زنگانه اظهار کرد: خوشبختانه هماهنگی و ام افزاییی بسیار خوبی بین اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان گلستان وجود دارد.

وی ادامه داد: استان گلستان یکی از استان‌های برتر در حوزه مبارزه با مواد مخدر در کشور است که از سوی وزیر کشور نیز این تقدیر از استان گلستان صورت گرفت.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در حوزه معتادان متجاهر مرکز بازپروری درمان ماده ۱۶ بازدید کردیم و با توجه به کمبود ظرفیت، با اجرای این پروژه، ظرفیت منطقه غرب استان گلستان به ۴۵۰ نفر ارتقاء خواهد یافت.

زنگانه بیان کرد: در گنبدکاووس نیز پروژه‌ای با ظرفیت ۴۰۰ نفری در حال انجام است و امروز مرکز ماده ۱۶ بانوان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در موضوع مواجهه با قاچاقچیان مواد مخدر پروژه‌ای در علی‌آبادکتول در حال اجرا است که زندانیان مواد مخدر در آنجا نگهداری شوند تا یک بازدارندگی در عرصه قاچاق مواد مخدر انجام شود.

استاندار گلستان گفت: استان ما در حوزه مبارزه با مواد مخدر استان پیشرو است و اقدامات مثبتی توسط انتظامی گلستان در عرصه مبارزه با مواد مخدر انجام شده که جای تقدیر دارد.