۵۶۹ کارگر در خوزستان به کار بازگشتند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۵۶۹ نفر از کارگران شرکت‌ها و صنایع استان خوزستان با مصوبات ستاد حمایت از اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به کار بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی«ایونا»، علی دهقانی در جلسه ستاد حمایت از اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان، اظهار کرد: در این مدت ۹۴ جلسه اصلی و فرعی با حضور اعضاء برگزار شد که ۳۷ مصوبه در برداشت و تصمیمات مهمی در خصوص رفع موانع تولید و حمایت از اشتغالزایی اخذ و اجرایی شد.

وی افزود: ما در هر جایی که خدمت می‌کنیم، در برابر مسئولیتی که داریم موظف به پاسخ‌گویی به جامعه و مردم محل خدمت خود هستیم. باید در جهت گره‌گشایی و تسهیل امور در خدمت به مردم، تلاش و با حفظ حقوق بیت‌المال، جلوی مانع‌تراشی‌های بی‌دلیل در سرمایه‌گذاری‌ها گرفته شود.

رئیس ستاد حمایت از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی استان خوزستان گفت: سازمان‌های متعددی متولی نظارت بر حسن اجرای کار هستند که یکی از آن‌ها سازمان بازرسی است و در کنار حمایت‌های لازم از سرمایه‌گذاران، اگر بر متولیان امر روشن شود که جرمی در حال اتفاق است و یا ممکن است اتفاق بیفتد، باید با متخلفان برخورد و از ادامه کار پیشگیری شود.

دهقانی افزود: بسیاری از مشکلات در شهرستان‌ها قابل رفع است و چنانچه نهادهای دولتی، همکاری بیشتری در این خصوص داشته باشند، نیازی به مداخله این ستاد نیست و در اجرای امور نیز تسریع می‌شود.

وی گفت: این جلسات به صورت مستمر ادامه دارد و امیدواریم با رفع موانع اقتصادی، شاهد توسعه استان خوزستان در زمینه‌های مختلف و حمایت از طرح‌های صنعتی، تولیدی، گردشگری، رفاهی و … باشیم.

در این جلسه به چهار پرونده مختلف اقتصادی، گردشگری و تجاری رسیدگی و تصمیماتی در خصوص آن‌ها اتخاذ شد.