کارفرمایان پرداخت عیدی کارگران را به روزهای پایان سال موکول نکنند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان از کارفرمایان خواست عیدی و سایر مزایای پایان سال کارگران را به موقع پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، طیب جعفری امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کارفرمایان به‌عنوان یکی از ارکان اقتصادی کشور به‌عنوان مجاهدینی هستند که در دوران تحریم‌های ظالمانه، تلاش دارند تا کشور به رشد و توسعه دست پیدا کند.

وی افزود: کارگران هم در کنار کارآفرینان در مقطع شیوع ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه چرخ اقتصادی کشور را به حرکت درمی‌آورند.

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با اشاره به نزدیکی ایام نوروز، از کارفرمایان استان خواست واریز عیدی سال ۱۴۰۰ و سایر مزایای کارگران را به ایام پایانی سال موکول نکنند.

جعفری با اشاره به هدف‌گذاری رشد ۸.۷ درصدی اقتصادی برای استان زنجان در سال آینده، اظهار داشت: مجموعه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز در این رشد باید سهیم باشد و اگر همراهی نکنیم، مدیون مردم خواهیم بود.

وی افزود: معیار برای همکاری نیز، همراه بودن در حرکت رو به رشد اقتصادی استان خواهد بود و با عزمی که وجود دارد، رشد اقتصادی اتفاق خواهد افتاد و باید تلاش کنیم تا مردم به‌ویژه قشر پایین جامعه از رشد اقتصادی بهره‌مند شوند.