پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهداست/ فرهنگ ایثار و شهادت از اولویت‌های مدیریت شهری قم است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
شهردار قم گفت: همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشور مرهون جان‌فشانی و ازخودگذشتگی شهداست و قطار انقلاب فقط با فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند مسیر خود را ادامه دهد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار با خانواده شهید سیدمحمد بنی‌هاشمی، طی سخنانی اظهار داشت: خداوند متعال را شاکر هستیم که فرصت حضور در بین خانواده شهدا را بار دیگر نصیب ما کرد.

وی با اشاره به کسب معنویت آحاد مختلف مردم از  شهدا، گفت: همه پیشرفت‌ها و موفقیت‌های کشور مرهون جان‌فشانی و ازخودگذشتگی شهداست و قطار انقلاب فقط با فرهنگ ایثار و شهادت می‌تواند مسیر خود را ادامه دهد.

شهردار قم با بیان اینکه قدردانی از خانواده شهدا وظیفه تمام مردم و به‌خصوص مسئولان است، تصریح کرد: شهدای گران‌قدر دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم بر سر تمامی مردم منت دارند و ما همه زیر منت شهدا هستیم.

وی با تأکید بر اینکه شهدا سبب می‌شوند تا ما راه را گم نکنیم، اضافه کرد: پاسداشت مقام شهدا باعث نورانیت زندگی و جان خود افراد خواهد شد.

دکتر سقائیان‌نژاد در پایان با تأکید بر اهمیت پاسداشت شهدا بر تقویت روحیه جهادی در تمام عرصه‌های خدمت‌رسانی تأکید کرد و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از اولویت‌های کاری مهم مجموعه مدیریت شهری قم دانست.