همایش تجلیل از پیرغلامان و خادمین حسینی(ع)
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مسئول رسانه هیئت فرهنگی مذهبی دخیل العباس در نشست خبری در جمع اهالی رسانه اظهار داشت:این هیئت از سال ۱۳۸۰ فعالیت فرهنگی و مذهبی خود را آغاز کرده و با برگزاری مراسم عزاداری دهه اول محرم و دیگر ایام معنوی سال‌ حرکت کاروان نمادین اسرای کربلا از جمله برنامه‌های مهم و هر ساله این هیئت بوده که با استقبال گسترده مردم قم مواجه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محمد توکلی با بیان اینکه قبل از حرکت کاروان هر ساله ویژه برنامه ای انجام می گیرد افزود: هیئت فرهنگی مذهبی دخیل العباس (ع) در نظر دارد به پاس تجلیل از پیرغلامان سیدالشهدا برنامه ای ویژه با حضور خانواده محترم شهدا و عموم عزاداران قمی برگزار نماید.

وی عنوان داشت:این مراسم در روز پنج شنبه دوازدهم مرداد ماه ساعت ۱۵ با حضور جناب آقای امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین استانی با تقدیم شال عزا به همه پیرغلامان انجام می گیرد.

توکلی ادامه داد: توفیق داریم با دعوت ۴۰۰ نفر از پیرغلامان شهر قم و شهر های اطراف و تجلیل از ۴۰ نفر از این عزیزان بصورت نمادین در حضور مردم شهید پرور قم با نوحه سرایی سید علی حسینی نژاد اقامه عزا کنیم.

وی خاطرنشان کرد:هیئت دخیل العباس در راستای برگزاری همایش در سالهای اخیر توفیق میزبانی خانواده محترم شهید حججی را داشته و همچنین در دو سال پیاپی شهر قم را متبرک به حضور شهید مدافع حرم کرده است.

مسئول رسانه ای هئیت دخیل العباس در پایان افزود:از عموم مردم فهیم استان قم و خادمان سیدالشهدا جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مراسم معنوی دعوت به عمل می آید.

پایان پیام