هادی ترکی: مجلس شورای اسلامی در بعد نظارتی خود باید بهتر عمل کند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
یک کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم در تهران با بیان این که دو وظیفه اصلی مجلس قانونگذاری و نظارت است، تصریح کرد: متاسفانه در بخش نظارت خوب عمل نشده و البته تصویب قوانین هم جای نقد جدی هم در تسریع و هم در موضوعات وجود دارد!

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، هادی ترکی از جوانان دغدغه مند کشور که کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران است، در جمع خبرنگاران گفت: دو وظیفه اصلی مجلس قانونگذاری و نظارت است، متاسفانه در بخش نظارت خوب عمل نشده و البته تصویب قوانین هم جای نقد جدی هم در تسریع و هم در موضوعات وجود دارد!

وی افزود: آنچه مهمترین دغدغه مردم و جامعه است معیشت و خوراک مردم است که مرتبط با سیاست خارجی است و هرکس این را قبول نکند منصفانه و با عدالت سیاسی نگاه نکرده است. به نظر می رسد، اگر ما امنیت و اقتدار ملی و جهانی می خواهیم حتماً و حتماً اول باید مسئله معیشت خانواده را امنیت بخشیم و این مسئله حل نمی شود مگر با تعادل و واقع بینی در سیاست خارجی. بدانیم!! همیشه تحول از تغییرات کوچک شروع می شود.

🔹 دکتر هادی ترکی کد انتخاباتی: ۲۷۷۱

🔹 حوزه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس

⭕️عضو ائتلاف ایثارگران کشور

⭕️عضو لیست اقتصاد و توسعه

🔹دکترای روابط بین‌الملل 🔹 فوق لیسانس علوم سیاسی 🔹 مدرس دانشگاه 🔹 محقق و پژوهشگر 🔹 کارمند دادگستری 🔹 دانشجوی حقوق 🔹 فعال رسانه‌ای، مدنی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی 🔹 بیش از ۳۰ مقاله علمی و پژوهشی به دو زبان فارسی و انگلیسی 🔹 بیش از هزار یادداشت تخصصی و علمی در فضای مکتوب و مجازی 🔹دغدغه مند جدی در حوزه معیشت خانواده و اقتدار ملی