نشست بررسی مشکلات درمانی بازنشستگان فولاد در مازندران
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
جلسه بررسی مشکلات درمانی و بیمه‌ای بازنشستگان صندوق فولاد در استان مازندران با حضور معاونان بیمه‌ای و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، صبح امروز جلسه بررسی مشکلات درمانی و بیمه‌ای بازنشستگان صندوق فولاد در استان مازندران با حضور معاون فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق و مدیران بیمه دانا در مجتمع دخانیات مازندران برگزار شد.

در این جلسه مشکلات درمانی و بیمه‌ای بازنشستگان فولاد که ساکن استان مازندران هستند به دقت مورد بررسی قرار گرفت و به مدیران بیمه دانا تاکید شد که اهتمام ویژه‌ای به حل این مشکلات داشته باشند.

محمد ابراهیمی (معاون فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق) گفت: در این جلسه مشکلات درمانی و بیمه‌ای بازنشستگان فولاد که ساکن استان مازندران هستند به دقت مورد بررسی قرار گرفت و به مدیران بیمه دانا تاکید شد که اهتمام ویژه‌ای به حل این مشکلات داشته باشند.

وی افزود: ما قصد داریم این جلسات را در استان‌های دیگر نیز برگزار کنیم تا انشاالله گام موثری در جهت حل مشکلات بیمه‌ای بازنشستگان برداشته شود.

گفتنی است مدیر سلامت و درمان معاونت فنی، رئیس دفتر امور بازنشستگی مازندران و نمایندگانی از حراست و بازرسی صندوق نیز در این نشست حضور داشتند.