مزد تلاش‌های آیت‌الله رئیسی جزو شهادت نبود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه استان قم با بیان اینکه مزد آیت الله رئیسی جزو شهادت نبود، ابراز کرد: همان‌گونه حضرت امام خمینی(ره) برای آیت‌الله بهشتی فرمودند که مانند خاری در چشم دشمنان بوده‌اند، آیت‌الله رئیسی هم این‌چنین برای دشمنان کشور اسلامی بود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سردار سید جواد هاشمی در آیین بزرگداشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد و شهدای راه خدمت، با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان، اظهار داشت: آیت‌الله رئیسی سابقه درخشانی در انقلاب و فردی پرتلاش در جهت‌های گوناگون بود.

وی با بیان اینکه مزد فردی با این خصلت‌های برجسته جزو شهادت نبود، ابراز کرد: همان‌گونه حضرت امام خمینی(ره) برای آیت‌الله بهشتی فرمودند که مانند خاری در چشم دشمنان بوده‌اند، آیت‌الله رئیسی هم این‌چنین برای دشمنان کشور اسلامی بود.

مسئول سازمان بسیج کارمندی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) خاطرنشان کرد: آیت‌الله رئیسی به شهادت نزدیکان، کمترین استفاده‌ای از بیت‌المال نداشته است و در برابر بیت‌المال به‌شدت ایستادگی می‌کرده است.

وی با تأکید بر اینکه آیت‌الله رئیسی فردی صبور و خدمتگزار بود، اذعان کرد: ملت ما با شهادت عجین است و ابایی از شهادت نداریم و خیال دشمنان برای نظام اسلامی راه به‌جایی نخواهد برد.