ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی تا ۱۱ شهریور ادامه دارد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سرپرست دانشگاه جامع علمی‌کاربردی استان گلستان گفت: ثبت‌نام دوره‌های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی درگلستان تا ۱۱ شهریور ادامه دارد و ثبت نام دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته با رویکرد پذیرش دانشجو مطابق اولویت‌های کشور انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان، حسن خان احمدی افزود: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان پیشران این تغییر نگرش مطابق با سند چشم انداز توسعه و براساس تحلیل تخصصی وضعیت فعلی آموزش عالی، طرح آمایش آموزش عالی علمی کاربردی را تدوین و الگوی توسعه متوازن و هدفمند اجرای دوره های علمی کاربردی را اجرا کرده است.

وی بیان کرد: این دانشگاه با مشارکت بخش خصوصی و با برخورداری از وی‍‍‍‍‍‍‍ژگی منحصر به فرد ارتباط مستقیم و بی واسطه با بازار کار، بر پذیرش دانشجو مطابق اولویت‌های کشور و نیاز محور کردن رشته‌های تحصیلی متمرکز شده و با بهره گیری از تجارب پیشگامی در آموزش‌های شغلی، با برنامه‌ریزی شغلی برای ارتقای توانمندی نیروی انسانی از طریق بکارگیری مستقیم یا غیرمسقیم و هدایت برای خوداشتغالی و اشتغال‌آفرینی نسبت به مشارکت در تسهیل اشتغال اقدام می‌کند.

وی گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان در این دوره ۹۹ کد رشته محل کاردانی وکارشناسی ناپیوسته که شامل ۵۹کد رشته محل کاردانی و ۴۰کد رشته محل کارشناسی ناپیوسته دارد که در ۷ مرکز آموزش علمی کاربردی پذیرش دانشجو خواهد داشت.

وی افزود: ثبت‌نام از تمامی داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی‌کاربردی برای پذیرش مهرماه ۱۴۰۲ از ۵ شهریورماه آغاز و تا ۱۱ شهریورماه ادامه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ثبت نام دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته این دانشگاه نیز از ۷ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۳ شهریورماه ادامه می یابد.