مردم با حضور در پای صندوق رای اقتدار و بزرگی ایران را به اثبات برسانند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
وزیر کشور پس از صدور دستور آغاز رای گیری در مرحله دوم انتخابات گفت: از مردم عزیز می‌خواهیم در آغازین ساعت روز در پای صندوق رای حضور داشته باشند و اقتدار و بزرگی ملت ایران را به اثبات برسانند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، احمد وحیدی وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات کشور گفت: با عرض سلام خدمت مردم شریف ایران و بزرگداشت شهدا به ویژه شهدای اردیبهشت صدور دستور آغاز رای گیری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور را صادر کرد و گفت: رای گیری در انتخابات بین دو نامزد و در بیش از ۵۸ هزار شعبه در داخل کشور و ۳۴۴ شعبه در خارج از کشور انجام می‌شود.

وی ادامه داد: از همه مردم دعوت می کنیم در آغازین ساعات در شعب اخذ رأی حاضر شوند. امیدواریم این انتخاب مانند انتخابات گذشته پربرکت باشد و بیش از پیش برای ساختن آینده کشور مفید قرار بگیرد. از مردم عزیز می‌خواهیم در آغازین ساعت روز در پای صندوق رای حضور داشته باشند و اقتدار و بزرگی ملت ایران را به اثبات برسانند.

وحیدی بیان کرد: هر اظهارنظر اعلامی از ستاد انتخابات کشور که از صداوسیما منتشر شود، مورد قبول است و مردم توجه ای به گزارش های خارج از این چارجوب نکنند.

  • منبع خبر : ایلنا