پشتیبانی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم از برگزاری انتخابات
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با اشاره به پشتیبانی ناوگان اتوبوسرانی قم از امور حمل‌ونقل مربوط به انتخابات از فعالیت این ناوگان به‌منظور جابجایی شهروندان جهت حضور در شعب اخذ رای خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، علی نیک با اعلام آماده‌باش کامل ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم جهت سرویس‌دهی به شهروندان در روز جمعه ۱۵ تیر ماه هم‌زمان با برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم گفت: تمهیدات لازم به‌منظور حضور شهروندان در شعب اخذ رای به‌ویژه شعب شاخص نظیر حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و مصلی قدس اندیشه شده است.

وی همکاری سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با ستاد انتخابات استان را یادآور شد و ادامه داد: با توجه به گرمای هوا جهت استقرار صندوق‌های اخذ رای سیار در بخش‌های استان، اتوبوس‌های کولردار اختصاص یافته است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم ارائه‌ی خدمات ایاب و ذهاب به عوامل اجرائی، پشتیبانی و انتظامی انتخابات را از دیگر اقدامات این سازمان دانست و تصریح کرد: با مدیریت ناوگان در کنار فعالیت تمام ظرفیت و توزیع آن هیچگونه اختلالی را در ارائه خدمات روزانه ناوگان نخواهیم داشت.