رضایت کارگران شهرداری رودبار از روند فعلی پرداخت حقوق
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
کارگران شهرداری رودبار از روند فعلی پرداخت حقوق خود اظهار رضایت کردند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، کارگران شهرداری رودبارگفتند: ما کارگران خدماتی و فضای سبز شاغل در شهرداری رودبار، علارغم دریافت نکردن چهار ماه حقوق معوقه قدیمی خود در حال حاضر در خصوص پرداخت به موقع حقوق جاری هیچ مشکلی نداریم و حقوق‌ها به موقع پرداخت می‌شود.

آن‌ها با بیان اینکه در شهرداری رودبار حدود ۴۶کارگر خدماتی و فضای سبز شاغل هستند که از عملکرد شهردار فعلی شهر رضایت دارند، افزودند: وضعیت شهرداری با تغییر شهردار رو به بهبودی است و مطالبات به‌روز پرداخت می‌شود.

به گفته کارگران شاغل در شهرداری رودبار؛ حدود دو سه ماه پیش شهردار وقت به همراه شماری از کارکنان اداری به اتهام تخلفات مالی بازداشت شدند و هم اکنون مدیریت شهر با شهردار جدید اداره می‌شود.

طبق اظهارات کارگران، پیش از این مشکلات مدیریتی و نداشتن منابع مالی کافی در شهرداری باعث شده بود حقوق و بیمه کارگران چندین ماه به تعویق بیفتد اما در حال حاضر دستمزدمان به موقع پرداخت می‌شود و در حال حاضر با دریافت عیدی منتظر پرداخت حقوق اسفند ماه خود هستیم.

کارگران شهرداری رودباردر پایان گفتند: چندین ماه است با عملکرد مثبت شهرداری، انگیزه کارگران خدماتی و فضای سبز برای کار نیز بیشتر شده و امیدواریم با حمایت اعضای شورای شهر با تداوم مدیریت شهردار فعلی وضعیت معیشتی کارگران روز به روز بهتر شود.

  • منبع خبر : ایلنا