تملک ۱۵۹۵ مترمربع در میدان تره‌بار شهید مطهری قم/ لزوم افزایش همکاری‌ها برای تعیین تکلیف املاک باقیمانده
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری و معاون اداره کل تعزیرات استان از میدان قدیم میوه و تره‌بار شهید مطهری بازدید داشتند و بر لزوم افزایش همکاری‌های بین دستگاهی، متصرفین و مالکین املاک باقیمانده این میدان تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، به‌منظور تشریح اقدامات سازمان در راستای اجرای پروژه تملک منافع پلاک‌های باقیمانده از مستاجرین و متصرفین محدوده میدان قدیم میوه و تره‌بار شهید مطهری، مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار و معاون اداره کل تعزیرات استان، از محدوده پروژه بازدید داشتند.

در این بازدید، صادقی امینی، مدیرعامل سازمان با تأکید بر تسریع اجرای پروژه تملک پلاک‌های باقیمانده در محدوده میدان قدیم میوه و تره‌بار شهید مطهری، خواستار همکاری سایر دستگاه‌ها ذی‌ربط در این زمینه شد و افزود: از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ در راستای اجرای این پروژه، سازمان میادین  ۸۹ غرفه به متراژ ۱۵۹۵ مترمربع را با صرف هزینه‌ای بالغ‌بر  ۵۵۰ میلیارد ریال تملک کرده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ضمن تقدیر از تعامل و همکاری اداره کل تعزیرات حکومتی با سازمان میادین گفت: عملکرد خوب و قابل‌قبول سازمان میادین در راستای ساماندهی مشاغل شهری و تملک پلاک‌های میدان شهید مطهری و بازدارندگی احکام تعزیرات برای نظارت بر کنترل قیمت‌ها قابل‌تقدیر است.

شایان‌ذکر است، اجرای طرح تملک منافع پلاک‌های باقیمانده از مستاجرین و متصرفین در میدان قدیم تره‌بار، با هدف تسهیل در عبور و مرور شهروندان از مهم‌ترین اقدامات در حال انجام مدیریت شهری بوده که گرچه هزینه‌های سنگینی در بردارد، ولیکن تداوم آن سازمان میادین را به هدف اصلی خود که رضایت شهروندان است، نزدیک‌تر می‌کند.