تقدیر از توجه شهرداری قم به مباحث مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم در دیدار با شهردار قم، ضمن تقدیر از خدمات و حمایت‌های شهرداری قم از برگزاری ویژه‌برنامه‌های کنگره شهدای استان قم بر تداوم این حمایت‌ها تا پایان برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، علی‌اکبر خوش‌گفتار مقدم در دیدار با دکتر سقائیان‌نژاد ضمن تقدیر از همراهی بخش‌های مختلف شهرداری قم در برگزاری ویژه‌برنامه‌های کنگره شهدای استان قم که از ۲ سال قبل در استان قم در حال اجراست، تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به برخی اقدامات شهرداری قم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ادامه داد: این اقدامات زمینه اشاعه این فرهنگ متعالی را در شهر قم و برای شهروندان و زائران این شهر مقدس ایجاد می‌‎کند.

رئیس ستاد کنگره شهدای استان قم نام‌گذاری شوارع و معابر به نام شهدای گران‌قدر و فضاسازی شهر قم با اِلِمان‌ها و تمثال‌های شهدا را از اقدامات تأثیرگذار شهرداری قم دانست و افزود: امیدواریم این دست اقدامات در آینده نیز با قوت ادامه یابد و شاهد گسترش این اقدام فرهنگی در تمامی سطح شهر قم باشیم.

دکترخوش‌گفتار مقدم اجرای برنامه اصلی کنگره شهدای استان قم در آبان ماه سال ۱۴۰۱ را یادآور شد و گفت: تا قبل از برگزاری این مراسم، شاهد اجرای ویژه‌برنامه‌های مختلفی در شهر قم خواهیم بود تا زمینه بهتر و مناسب‌تری برای اجرا و اثرگذاری این رویداد بزرگ فرهنگی را شاهد باشیم.

وی در انتها بر تداوم همراهی و مشارکت مؤثر شهرداری قم در اجرای این برنامه‌های مختلف ستاد کنگره شهدا تأکید کرد.