برگزاری نخستین یادواره شهید خرازی در دارخوین
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
آیین گرامیداشت سی‌ و ششمین سالگرد شهادت سردار حسین خرازی، فرمانده لشکر امام حسین(ع) و نخستین یادواره این شهید والامقام، شامگاه پنج‌شنبه چهارم اسفند ماه در منطقه دارخوین اهواز برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در آیین گرامیداشت سی ‌و ششمین سالگرد شهادت سردار حسین خرازی، فرمانده لشکر امام حسین(ع) و نخستین یادواره این شهید والامقام شرکت خواهد کرد.

نخستین یادواره این شهید والامقام در روزهای چهارم و پنجم اسفندماه، با حضور مهندس محمد اسلامی و برخی از فرماندهان دوران دفاع مقدس برگزار و عملیات اجرایی میعادسرای فرهنگی – تربیتی شهید خرازی در منطقه دارخوین آغاز می‌شود.

لازم به ذکر است در شامگاه پنج‌شنبه، چهارم اسفندماه برخی از فرماندهان لشکر و همرزمان این شهید والامقام به نقل و روایت خاطره‌های خود از دوران دفاع مقدس می‌پردازند.

در روز جمعه، ۵ اسفند و همزمان با دومین روز این یادواره، عملیات اجرایی پروژه مجموعه فرهنگی شهید خرازی با همکاری سازمان انرژی اتمی آغاز خواهد شد و بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ‌مقرر شده تا شهرک دارخوین که سبک زندگی، سیره شهدا و منش آنها در آن شکل گرفته است برای میزبانی از زائران راهیان نور به عنوان یکی از یادمان‌ها آماده سازی شود.

گفتنی است با توجه به اهمیت این منطقه و مستعد بودن آن به منظور توسعه نیروگاه‌های اتمی از نیمه آذر ۱۴۰۱ عملیات احداث نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی دارخوین (کارون) توسط سازمان انرژی اتمی ایران در دارخوین آغاز شده است.