بررسی وضعیت ایمنی بلوار پیامبر اعظم(ص) به‌صورت میدانی/استقرار ماشین‌های آتش‌نشانی در پارکینگ‌های اطراف مسجد جمکران در ایام نیمه شعبان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: كارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ايمني به‌صورت ميداني و پياده بلوار پيامبر اعظم(ص) را بازديد كرده و موارد ناايمن را احصا كردند كه مكاتبات با نهادهاي متولي براي رفع اين موارد در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، عباس جعفری در سومین جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که به مناسبت ایام نیمه شعبان و نوروز در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با تأکید بر اینکه کمیته ایمنی این ستاد فعالیت میدانی خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی به‌صورت میدانی و پیاده بلوار پیامبر اعظم(ص) را بازدید کرده و موارد ناایمن را احصا کردند که مکاتبات با نهادهای متولی برای رفع این موارد در حال انجام است.
وی با بیان اینکه ایمن‌سازی داخل پارکینگ‌ها و پارک‌سوارها از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: در تمام پارکینگ‌ها استقرار خودروی آتش‌نشانی را خواهیم داشت و ۱۰ دستگاه موتور نیز در اطراف مسجد جمکران مستقر می‌شوند تا بتوانند در ازدحام جمعیت به‌سرعت خود را به محل حادثه برسانند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه در داخل مسجد مقدس جمکران نیز اکیپ‌های خانم و آقا مستقر می‌شوند، ابراز کرد: این خواهران به‌صورت داوطلبانه آموزش‌دیده‌اند که در ایام نیمه شعبان به کمک آتش‌نشانی خواهند آمد و در سال‌های گذشته نیز کمک زیادی کردند.
جعفری خاطرنشان کرد: بازدیدهای ایمنی با مشارکت مسئولین مسجد مقدس جمکران از تمام اماکن آن صورت می‌گیرد تا در صورت وجود موارد ناایمن اقدام لازم برای رفع آن انجام شود.