امیدواری کارگران ارغوان گستر ایلام برای بازگشت به کار
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
کارگران پیمانکاری پروژه پتروشیمی ارغوان گستر ایلام ابراز امیدواری کردند با دخالت مسئولان حراست، موضوع بازگشت بکار آن‌ها حل شود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، یکی از کارگران پیمانکاری پروژه پتروشیمی ارغوان گستر ایلام، از اعتراض سه روزه شماری از کارگران بیکار شده پروژه پتروشیمی ارغوان گستر ایلام مقابل ساختمان شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در تهران و دیدار برخی نمایندگان کارگری با مسئولین حراست این هلدینگ خبر داد.

از قرار معلوم، حضور عوامل حراست به دنبال اعتراض سه روز کارگران (ششم تا هشتم تیر ماه) کارگران پیمانکاری پروژه ساخت پتروشیمی ارغوان گستر ایلام در حالی صورت گرفت که در نتیجه آن مسئولان حراست هلدینگ خلیج فارس در تهران در نهایت وعده پیگیری بازگشت بکار کارگران را دادند که در نتیجه آن بجز تعدادی کارگر به عنوان نماینده مابقی روز جمعه به محل سکونت خود در شهرستان چوار استان ایلام بازگشتند.

پایان خرداد ماه سال جاری، دست کم ۱۰۰ نفر از کارگران یکی از شرکتهای پیمانکاری مستقر در پروژه پتروشیمی ارغوان گستر ایلام از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت صتایع پتروشیمی خلیج فارس با اتمام قرارداد پیمانکار بیکار شدند. شماری از این کارگران (حدودا ۳۰ نفر) بعد از ۲۰ روز اعتراض مقابل شرکت و برخی نهاد‌های استانی و شهرستانی، روز چهارشنبه (ششم تیر ماه) با سفر به تهران مقابل ساختمان هلدینگ خلیج فارس واقع در میدان هفتم تیر (خیابان کریم خان زند) حاضر شدند.

کارگران بیکار شده این پروژه عمرانی امیدوارند بعد از یک ماه بلاتکلیفی و با حمایت و پیگیری برخی مسئولان در واحد حراست شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس بتوانند به وضعیت شغلی خود سامان دهند.

کارگران می‌گویند: در صورت بدقولی مسئولان حراست هلدینگ خلیج فارس برای پیگیری وضعیت شغلی خود به تهران بازمی‌گردیم.

  • منبع خبر : ایلنا