افزاش ۲۸ درصدی نام‌نویسی کارگران استان مرکزی در جشنواره امتنان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: نام‌نویسی کارگران، گروه‌های کار و  واحدهای داوطلب این استان در سی‌وپنجمین دوره جشنواره امتنان نسبت به سال گذشته، 28 درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، جمشید امیدی افزود: بیش از ۵۰ هزار نفر کارگر، گروه‌های کار و واحدهای داوطلب در سطح کشور در این دوره از جشنواره نام‌نویسی کرده‌اند که از این تعداد، ۵۳۷ مربوطه به استان مرکزی است.

وی ادامه داد: از تعداد شرکت‌کنندگانی که از این استان در این دوره از جشنواره امتنان نام‌نویسی کرده‌اند، ۴۵۱ نفر در بخش صنعت، ۴۹ مورد در بخش خدمات و ۳۷ مورد نیز در بخش کشاورزی شرکت کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: فرآیند نام‌نویسی در سی‌وپنجمین جشنواره تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید (امتنان) از ابتدای مهر ماه آغاز شده و تا ۱۱ آبان ماه ادامه داشت.

امیدی به موضوع داوری در سی‌وپنجمین دوره جشنواره امتنان اشاره کرده و تصریح کرد: فرایند داوری این دوره از جشنواره با حضور ۳۵۰ نفر از اساتید برجسته دانشگاه و کارشناسان باتجربه تا پایان آذر ماه ادامه دارد.

وی بیان داشت: وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، همه ساله بر اساس ماده ۱۹۵ قانون کار و به منظور تشویق نیروهای کارگری مولد، متخصص، مخترع و مبتکر، این قشر را از طریق برگزاری جشنواره امتنان، داوری و انتخاب می‌کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی تأکید کرد: جشنواره امتنان از کارگران نخبه، گروه‌های کار و واحدهای کار نمونه هر ساله با هدف شناسایی و تکریم نخبگان جامعه کار و تولید و ترویج و تقویت فرهنگ کار در ۲ مرحله استانی و ملی برگزار می‌شود.

امیدی به فرایند برگزاری جشنواره تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید (امتنان) برای نخستین بار در سطح شهرستانی اشاره کرده و ابراز داشت: در سال جاری برگزاری جشنواره امتنان در سطح شهرستانی در استان مرکزی هدفگذاری شده است.